Hieronder zijn enkele veelvoorkomende zorgen van onze klanten voordat ze onze producten kopen.
Als u andere vragen hebt, stuur deze dan naar info@camille-belgium-webshop.be.
Algemene informatie
Hassaluthdreef 1 B 1.1
3500 Hasselt
België
E-mail: info@camille-webshop-belgium.be
BTW nummer: BE 0561.904.667
LEKO (FR): FR288282_01MTQF
Bestellen & verzenden
Bestellen op Camille-belgium-webshop.be is heel eenvoudig! Afhankelijk van de voorraad kunt u één of meerdere artikelen in de winkelwagen plaatsen. Of er voldoende voorraad is, merkt u vanzelf wanneer u het aantal in de winkelwagen wilt verhogen. Op de website staan alle prijzen inclusief BTW weergegeven. In de winkelwagen ziet u de prijzen van het artikel inclusief BTW en de bijbehorende verzendkosten, mits deze van toepassing zijn.
€6,20 verzending voor bestellingen naar België en €7,40 naar Nederland.
Boven de €40,- is verzending gratis voor deze 2 landen.
Frankrijk €11,23;
Duitsland €9,21;
Luxemburg €12,80;
Italië €12,70;
Oostenrijk €14,15;
Verenigd Koninkrijk €20,90;
Spanje €13,45;
Griekenland €25,30;
Noorwegen €27,05;
Verenigde Staten €30;
Australië €43,50;
Canada €36,30;
Kroatië €21,73;
Als DHL/Bpost uw pakket niet bij u thuis of bij uw buren kan afleveren, wordt het naar een DHL/Bpost Servicepunt gestuurd. DHL/Bpost laat een kaartje met een code achter in je brievenbus. U kunt deze track & trace code gebruiken om te zien waar uw pakket is afgeleverd.
Uiteraard neemt Thopise Consultancy de kosten voor het opnieuw verzenden van je pakket voor haar rekening als de levering mislukt door een fout van onze koerier.
U kunt dit beveiligingssysteem herkennen aan het hangslotpictogram dat (vaak) rechtsonder in uw browservenster verschijnt.
Retourneren
Hygiëne verbonden producten, zoals lichaams- gezichtscrèmes, parfums en vitamines waarvan de verzegeling na levering is verbroken, kunnen niet geretourneerd worden.
VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN
Bij ontvangst van een verkeerd artikel controleert u eerst welk artikel u heeft besteld en welk artikel is bevestigd via de eerst verstuurde e-mail. Dit kunt u doen door het artikelnummer op het product en het artikelnummer in de bevestigingsmail te vergelijken. Komen de artikelnummers niet overeen, dan dient u contact op te nemen met de klantenservice, zij zullen u voorzien van de benodigde informatie om het verkeerd ontvangen artikel kosteloos te retourneren.