Hieronder zijn enkele veelvoorkomende zorgen van onze klanten voordat ze onze producten kopen.
Als u andere vragen hebt, stuur deze dan naar info@camille-belgium-webshop.be.



Algemene informatie

Thopise Consultancy
Hassaluthdreef 1 B 1.1
3500 Hasselt
België
E-mail: info@camille-webshop-belgium.be

BTW nummer: BE 0561.904.667
LUCID (DE): DE2295473463209

LEKO (FR): FR288282_01MTQF

Bestellen & verzenden

Bestellen op Camille-belgium-webshop.be is heel eenvoudig! Afhankelijk van de voorraad kunt u één of meerdere artikelen in de winkelwagen plaatsen. Of er voldoende voorraad is, merkt u vanzelf wanneer u het aantal in de winkelwagen wilt verhogen. Op de website staan alle prijzen inclusief BTW weergegeven. In de winkelwagen ziet u de prijzen van het artikel inclusief BTW en de bijbehorende verzendkosten, mits deze van toepassing zijn.

€6,20 verzending voor bestellingen naar België en €7,40 naar Nederland.
Boven de €40,- is verzending gratis voor deze landen.

Frankrijk €13,90;
Duitsland €9,65;
Luxemburg €12,80;
Italië €12,70;
Oostenrijk €14,15;
Verenigd Koninkrijk €20,90;
Spanje €13,45;
Griekenland €25,30;
Noorwegen €27,05;
Verenigde Staten €30;
Australië €43,50;
Canada €36,30;

Alle pakketten naar bestemmingen in Nederland en België worden verzonden via DHL. De standaard levertijd is één tot twee werkdagen.
DHL/Bpost:

Als DHL/Bpost uw pakket niet bij u thuis of bij uw buren kan afleveren, wordt het naar een DHL/Bpost Servicepunt gestuurd. DHL/Bpost laat een kaartje met een code achter in je brievenbus. U kunt deze track & trace code gebruiken om te zien waar uw pakket is afgeleverd.
Als uw bestelling niet kan worden afgeleverd omdat het afleveradres onjuist is, is Thopise Consultancy genoodzaakt verzendkosten in rekening te brengen voor het opnieuw verzenden van het pakket. Het is de eigen verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de opgegeven adresgegevens correct zijn. Als je bestelling naar ons wordt teruggestuurd omdat je het pakket niet op tijd hebt opgehaald, zullen we ook verzendkosten in rekening brengen voor het opnieuw versturen van het pakket.

Uiteraard neemt Thopise Consultancy de kosten voor het opnieuw verzenden van je pakket voor haar rekening als de levering mislukt door een fout van onze koerier.
Als je je pakket niet binnen de aangegeven levertijd ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we een onderzoek kunnen instellen. De koeriersdienst in kwestie zal onderzoeken waar het pakket zich bevindt en proberen te achterhalen wat er mis is gegaan. Houd er rekening mee dat dit onderzoek tot vijf werkdagen in beslag kan nemen.
Thopise Consultancy zorgt ervoor dat je gegevens veilig worden verzonden door gebruik te maken van Secure Socket Layers (SSL) voor het betalingssysteem Ogone op de website. SSL is een geavanceerd online beveiligingssysteem dat is ontworpen om uw gegevens te beschermen. Om de veiligheid van het bestelproces te garanderen, worden alle gegevens - inclusief je naam, adres en bank- of creditcardgegevens - gecodeerd verzonden via een beveiligde server. Op deze manier worden alle bank-, creditcard- en adresgegevens in het bestelsysteem beschermd tegen onbevoegde toegang.

U kunt dit beveiligingssysteem herkennen aan het hangslotpictogram dat (vaak) rechtsonder in uw browservenster verschijnt.

Retourneren

HERROEPINGSRECHT – ARTIKELEN RETOURNEREN

Hygiëne verbonden producten, zoals lichaams- gezichtscrèmes, parfums en vitamines waarvan de verzegeling na levering is verbroken, kunnen niet geretourneerd worden.

VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN

Bij ontvangst van een verkeerd artikel controleert u eerst welk artikel u heeft besteld en welk artikel is bevestigd via de eerst verstuurde e-mail. Dit kunt u doen door het artikelnummer op het product en het artikelnummer in de bevestigingsmail te vergelijken. Komen de artikelnummers niet overeen, dan dient u contact op te nemen met de klantenservice, zij zullen u voorzien van de benodigde informatie om het verkeerd ontvangen artikel kosteloos te retourneren.
Kun je geen goede antwoorden vinden? Contacteer ons